ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Νέο Webinar της Επιστημονικής Ένωσης Εκπαίδευσης Ενηλίκων

Τετάρτη, 23 Φεβρουαρίου, 6-8 μμ

με τίτλο

«Το μυθιστόρημα Το Κόκκινο και το Μαύρο του Στεντάλ υπό το πρίσμα της Μετασχηματίζουσας Μάθησης: Παρουσίαση της διερεύνησης που αναπτύσσεται από την  Ομάδα Αυτομόρφωσης της Επιστημονικής Ένωσης Εκπαίδευσης Ενηλίκων»

Η Ομάδα Αυτομόρφωσης λειτουργεί  στο πλαίσιο της Ένωσης από το 2008, με εναλλασσόμενη σύνθεση μελών και εστιάζει κάθε χρόνο σε θέματα που επιλέγουν οι συμμετέχοντες. Τα δύο τελευταία χρόνια, η Ομάδα επεξεργάζεται το θέμα «Πώς μαθαίνουμε; Δρόμοι παιδαγωγικής και ψυχικής ευαισθητοποίησης με εναύσματα έργα τέχνης». Η προσέγγιση αφορά στο πώς μπορεί η τέχνη να προσφέρει εναύσματα για μετασχηματίζουσα μάθηση, συγκεράζοντας τον κριτικό στοχασμό επάνω σε παραδοχές με την ευαισθητοποίηση σε θέματα ψυχικής ζωής και την ενίσχυση της αυτογνωσίας. Συντονίζουν η ψυχίατρος-ψυχαναλύτρια Εύη Πάσχου και ο ομ. καθηγητής εκπαίδευσης ενηλίκων Αλέξης Κόκκος.

Στις τελευταίες συναντήσεις της, η Ομάδα επεξεργάζεται το εμβληματικό  μυθιστόρημα του Στεντάλ «Το Κόκκινο και το Μαύρο», με στόχο τη διερεύνηση των νοητικών συνηθειών των ηρώων του και τους τρόπους που διαμορφώθηκαν στο πλαίσιο του οικογενειακού και κοινωνικο-πολιτισμικού περιβάλλοντος. Επίσης, η Ομάδα επεξεργάζεται την εκπαιδευτική, μετασχηματιστική  αξιοποίηση αυτής της προσέγγισης στην εκπαίδευση ενηλίκων και σε άτυπα πεδία μάθησης. Μάλιστα, στο πλαίσιο των διερευνητικών ενδιαφερόντων της Ομάδας,  η προσέγγιση εστιάζει και στην αξιοποίησης της μετασχηματίζουσας μάθησης στη σχολική εκπαίδευση, ως καινοτόμο πεδίο εφαρμογής, λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαιτερότητες της ηλικίας των μαθητών/-τριών και του εκπαιδευτικού πλαισίου. 

Σας προσκαλούμε να συμμετάσχετε στο Webinar, όπου θα παρουσιάσουμε την πιλοτική μας προσέγγιση και θα συζητήσουμε τρόπους με τους οποίους μπορεί να εμπλουτιστεί και εφαρμοστεί στην εκπαίδευση και στην καθημερινή ζωή.

Η Ομάδα Αυτομόρφωσης

Για δηλώσεις συμμετοχής συμπληρώνετε τη φόρμα εδώ: https://forms.gle/wdZbEYgse42RcHVb9

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here